Førstegangsundersøkelse

Første gang du er hos oss, tilbyr vi en førstegangsundersøkelse som består av en grundig undersøkelse, røntgenbilde samt full puss og rens av tenner.

Normal pris på denne undersøkelsen er kr. 1080, men første gang koster den kun kr 500,-

Vi tilbyr også studentrabatt på 25% på alle behandlinger.

Våre behandlinger

Tannlegene Bommen AS har et ekstra fokus på protetikk.
Vi gjennomgår jevnlig kursing på fagfeltet, og sørger for at vi bruker de beste og nyeste materialer.

Ellers tilbyr vi vanlig konserverende behandling; undersøkelser, tannpleie, tannrens, fyllinger og rotfyllinger.

Alt av proteser og implantanter som gebiss, kroner og broer. Vi gjør dypere tannrens, spesielt ved mistanke om periodontitt.

Vi tilbyr også kirurgi, eksempelvis ved fjerning av visdomstenner.

Innenfor estetisk behandling tilbyr vi blant annet tannbleking og skallfasetter.

Fyllinger og hull

For ikke så lenge siden boret tannlegen opp store hull også ved små kariesangrep. I dag behandler man mye mer forsiktig.

Prostetikk og kirurgi

Tannlegene Bommen er spesialister på proteser og implantat. Vi undersøker og tilpasser alt du trenger av proteser og implantater.

Estetisk tannpleie

Estetisk tannbehandling handler om justeringer av tennenes utseende. Med moderne teknikker kan man idag forbedre både tennenes farge og form.

Tannkjøttbehandling

Tannløsning kommer som regel av tannsykdommen periodontitt. Det er en betennelsessykdom som i første rekke rammer det vevet som holder tannen fast.